بازی‌های استقلال و پرسپولیس لغو می‌شود؟-راهبرد معاصر

بازی‌های استقلال و پرسپولیس لغو می‌شود؟

مدیرکل امنیتی و انتظامی استاندار تهران از رفع نواقص ورزشگاه تختی توسط اداره کل ورزش و جوانان خبر داد و گفت: تصمیمات لازم برای نحوه میزبانی این ورزشگاه از مسابقات لیگ پس از بررسی کمیسیون ورزشی اتخاذ و اعلام می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۱ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 06
کد خبر: ۲۵۳۵۶۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ سید کمال سادات در جلسه کمیسیون ورزشی شورای تأمین استان تهران که با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر مسؤولان از وزارت ورزش و دستگاه‌های مربوطه در استانداری تهران برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، «اسماعیل هنیه»، اظهار کرد: امیدواریم با تدابیری که اندیشیده می‌شود اتفاقات خوبی برای ضربه زدن به اسرائیل غاصب و معاندان نظام در پیش باشد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استاندار تهران با بیان اینکه سیاست کلی کمیسیون ورزشی همواره بر تعامل و خرد جمعی بوده است، گفت: این سیاست، مبتنی بر خدمت به مردم و همکاری است.

سادات با اشاره به پیشنهادات ارائه شده مبنی بر استفاده از ورزشگاه تختی به عنوان محل برگزاری مسابقات لیگ، عنوان کرد: در این راستا نیازمند این هستیم که با همراهی مناسب، این ورزشگاه برای بهره مندی مردم و ورزشکاران آماده شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ورزشگاه تختی از سال ۹۷ به بعد استفاده نشده و دچار فرسودگی است، افزود: عدم حفظ و نگهداری مناسب این ورزشگاه به دلایل مختلف مثل کمبود بودجه و عدم امکانات بوده که این فرسودگی را رقم زده است.

مشاور استاندار تهران با تأکید بر اینکه باید حرمت و شأن مردم حفظ و امکانات مناسب برای حضور آنان فراهم شود، بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران هم اکنون برای بازسازی و تعمیر این ورزشگاه مشغول فعالیت است و طی بازدیدی که کمیسیون ورزشی طی روز گذشته از این مکان داشت مقرر شد که برای رفع نقایص اقدامات لازم صورت بگیرد و پس از بررسی مجدد کمیسیون، تصمیمات مقتضی برای نحوه برگزاری مسابقات در این مکان اتخاذ و اعلام شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مدیرکل امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به اینکه ورزشگاه تختی گنجایش ۳۰ هزار نفر را دارد، افزود: این مکان برای برگزاری بازی‌های کم تماشاچی پس از رفع نقص و سایر موضوعات قابل استفاده خواهد بود./ ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار